Wednesday, February 11, 2009

Õpetaja abi Liivi sünnipäev

Hei emmed ja issid,

Täna Marcusele aeda järgi minnes nägin, et Liivil oli sünnipäev, seda reetsid lilled kööginurgas. Homme teen ettepaneku kasvataja Silvile, et tahvlile ilmuksid kõikide nende sünnipäevad, siis ei ole sellist piinlikku hetke nagu täna oli.
Selle piinliku hetke "leevenduseks" tahtsingi küsida teie kõigi arvamust, et mis arvate, kui homme hommik viin talle rühma nimel tagantjärgi ilusa lillekimbu ja Kaubamaja kinkekaardi väärtuses 200 krooni (konsulteerisin oma tädiga, kes on õpetaja lasnamäe lasteaias ja seal selline summa lastevanematel alati jõuludeks ja sünnipäevadeks).
Homseks ilmselt kõigi vastuseid ei jõua saada, kuid ma pean õigeks need hommikul meie kõigi nimel viia. Need emmed ja issid, kes selle poolt, saavad kanda mu kontole summa, mille jagame kõikide vahel ära. Arvan, et lilled miski 100 krooni, seega 300 krooni jagada!
Ootan arvamusi :)

4 comments:

  1. Väga tubli algatus, pane siia palun oma konto info, siis saab ülekandeid teha. Ma ei tea, palju siin regulaarselt inimesi käib, et saaksime summa osas kokku leppida. Kui Sulle sobib kannaksime nt 50 krooni, siis jääb ka järgmiseks sünnipäevaks - aga siis jääks Sulle see meeldiv kohustus, mida Sa ei taha endale võib olla võtta:) Maike, Oliveri ema

    ReplyDelete
  2. Hei,

    Siin vist jah kõik emmed/issid ei käi, täna ma kirjutasin omale rühmas välja emmede meiliaadressid ja õhtul kirjutan kõigile meili, just teemal, et korjaks miski raha ja siis saan alati sünnipäevadel ja muudel tähtpäevadel kasvatajaid meels pidada, ma elan siinsamas ja mul on lihtne igasugu asju orkunnida :) Olen kodune ka veel tagatipuks hetkel!

    ReplyDelete
  3. Igati nõus raha kogumisega!
    Meiliaadressidega on vist mingi jama, sest mina sain alles täna teada selle blogi olemasolust.

    Birgit, Kristeri ema

    ReplyDelete
  4. Olen kahe käega poolt! Suured tänud Marcuse emale toreda algatuse eest! Ja kui aega ja energiat kõike veel ka urgunnida! Ausalt, kolm korda HURRAA Railele!!! :)

    ReplyDelete